26 iul. 2015

Galeria outfit-urilor (mai - iulie)

Hello, ladies! :)

N-am reuşit la finalul lunii mai să fac această recapitulare - pentru că iunie se arăta deja! N-am reuşit nici la sfârşitul lunii iunie... pentru că a fost iunie (dacă par a mă exprima ambiguu, aici se afă toate explicaţiile). Dar nu mă las, nu mă las!!! Şi iată-mă-s victorioasă, înainte de a se încheia luna iulie! 

Ştiţi deja care e scenariul! 
Aşadar, să recapitulăm sistematic şi să vedem cu ce ţinute ne-am prins în horă! 


Luna mai, luna lui Florar!

I don't need a title to be happy -  click 10 mai 

Inspired by - click 13 mai

Un blazer alb... purtat ca la 15 ani! :) - click 15 mai

Pantaloni cu print geometric şi culori solare - click 16 mai

For every memorable day - click 27 mai


Luna iunie, luna lui Cireşar...

Keeping close to nature - click 7 iunie

Playing with fringes - click  9 iunie

Summerish white blazer - click 12 iunie

La porţile cetăţii Nessebar - click 30 iunie


Luna iulie, luna lui Cuptor!

Look de vacanţă - click 1 iulie

O propunere de a purta o fustă midi neagră - click 8 iulie

Being followed - click 12 iulie


Dacă vara ar purta fustă... - click 14 iulie

Top pastelat cu detalii dantelate - click 19 iulie

Rochia cu print graffiti - click 21 iulie

Un top alb, cu broderie... - click  22 iulie


Nu ştiu care e părerea voastră dar vă mărturisesc că am fost tare uimită în timp ce lucram la postare (selectând materialul necesar) dar şi apoi, observând rezultatul! Nu mă aşteptam să fie atât de multe postările de tip outfit (e drept, e vorba despre ceea ce s-a cumulat de-a lungul a trei luni!)... 

Ştiind cât de mult e de lucru la un singur articol de acest fel, conştientizez într-o mai mare măsură cât timp şi câtă energie aloc eu blogului. Nu sunt vorbe mari! Pentru că - analizând obiectiv, la rece - o singură postare de acest fel implică o multitudine de etape: 

- pregătirea ţinutei (alcătuirea ei, alegerea accesoriilor, operaţiunea firească de a călca hainele);
-  machiaj, coafură;
- drum parcurs până la locaţia aleasă (în cazul în care aceasta e stabilită deja, dacă nu... trebuie căutată);
- şedinţa foto în sine (pentru mine, asta e cea mai faină dintre etape! pentru fotograf, nu tocmai - e doar modul său de a mă înţelege şi de a îmi acorda susţinere pentru acest proiect de suflet);
- selectarea pozelor (deloc uşoară),  stabilirea ordinii acestora şi, atunci când "ai timp" editarea lor (doar pentru ramă şi watermark, alcătuire colaje - eu la altceva chiar nu mă mai încumet);
- redactarea postării (se întâmplă să "curgă" de la sine textul, se poate întâmpla să nu iasă, să revii asupra lui de mai multe ori - aici e un scenariu deschis către foarte-foarte multe drumuri);
- în sfârşit, sentiment de uşurare şi împlinire: apeşi pe butonul "Publicaţi"!

Vine apoi un alt sentiment foarte plăcut şi el depinde de voi prin intermediul a două coordonate:

* una de natură emoţională, cea care mă motivează în mod deosebit să continuu activitatea, să nu depun armele : faptul că vă am alături şi îmi acordaţi susţinerea voastră cu fiecare vizită şi comentariu lăsat; asta dă sens la tot ceea ce am enumerat mai sus, iar interacţiunea cu fiecare cititoare a blogului înseamnă prietenie, corespondenţă, zâmbete, bucurie, schimb de impresii, critici constructive, preţuire, apartenenţa la o comunitate extraordinar de frumoasă cum este cea pe care o formăm aici!

* una de natură practică: în privinţa colaborărilor pe care le desfăşor,  intervine iarăşi susţinerea voastră exprimată printr-un gest simplu - click pe fiecare cuvânt ce are link de direcţionare; da, e un aspect necesar!

E decizia mea să mă implic în toate acestea, sper să fiu înţeleasă în mod corect şi să nu credeţi că mă plâng!  Aşa doresc şi îmi place să fac asta, mă pasionează chiar! Nu spun că este uşor şi nici că ar fi greu, spun doar că nu este doar rezultatul în sine! 

Gândurile aşternute în paragrafele de mai sus nu erau în plan, au venit de la sine, în mod spontan! Şi le-am lăsat să fie... asumându-mi orice risc, sperând că veţi rezona cu ideile mele, sperând că - în cazul în care nu ştiaţi, nu anticipaţi sau nu intuiaţi deja toate acestea - vă veţi forma o opinie mai clară în legătură cu acest subiect şi veţi privi lucrurile ceva mai în profunzime!

Sunt idei ce mustesc de ceva vreme, au prins contur uşor-uşor ca şi constatări în diverse situaţii în care am remarcat (şi afirm asta fără a generaliza!) maniera în care e privită şi apreciată munca/activitatea unui blogger de beauty şi fashion!

După ce v-am făcut capul calendar, să îndrăznesc a vă întreba care sunt ţinutele 
ce v-au rămas în minte, cele pe care le preferaţi dintre toate cele prezentate?

Chiar mi-aş dori să aflu părerea voastră sinceră şi în ceea ce priveşte 
consideraţiile anterioare!!!

Vă pup şi vă doresc să aveţi o săptămână excelentă! :)
Cu mult drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you




 

Blog Template by YummyLolly.com