8 iul. 2015

OOTD: O propunere de a purta o fustă midi, neagră!

Hello, ladies! :)

În postarea de azi este vorba despre o fustă. O fustă neagră. Da, pur şi simplu! :) Când am dat comandă online pe site-ul Romwe, am făcut o alegere pragmatică. În totalitate. Gândind în perspectivă. Un fel de... a face vara sanie şi iarna car!

La prima vedere, s-ar putea spune: De ce oare ai opta pe timp de vară pentru o fustă neagră?!... Pentru că în dulapul meu nu se mai afla o fustă cu o astfel de croială şi lungime. Pentru că poate fi purtată cu graţie în anotimpurile de tranziţie (primăvară, toamnă) dar şi într-o zi/seară răcoroasă de vară. Pentru că mă atrage materialul acesta de tip "tapet" (vorba Deenei) - jacquard se numeşte, în cazul în care nu ştiaţi deja acest lucru! Pentru că e o piesă basic ce poate fi purtată în nenumărate combinaţii, în diverse contexte...

Condusă de curiozitate, am dat un search pe net şi am aflat unele detalii interesante pe care vreau să vi le împărtăşesc. Ţesătura aceasta poartă numele unui renumit inventator francez. El a realizat un sistem, un mecanism cu care a îmbunătăţit performanţele unui război de ţesut orizontal prin utilizarea unor cartele pe care era perforat desenul dorit. În prezent, există războaie de ţesut Jacquard computerizate. 

Acest tip de ţesătură conferă o rezistenţă sporită materialului. De aici şi ţinuta pe care o are, aspectul "băţos", apretat, înfoiat. Un tips: pentru a evita confuzia şi a recunoaşte o ţesătură de tip Jacquard, trebuie comparate cele două părţi ale acesteia (faţă/dos). Modelul existent pe faţa materialului trebuie să se regăsească şi pe partea din spate (având textura şi culorile inversate).

Vorbă lungă, cum mă cunoaşteţi! Nu mă dezmint... Vă las cu pozele! 


Am purtat: 

Fustă midi / Midi Skirt - AICI / HERE
Cămaşă denim / Denim Shirt Xside
Accesorii random



Detalii...



Apele liniştite sunt adânci... :)





Hmm... Mult răsfăţ mai încape!!! :P


Fusta se află pe stoc, iar preţul ei e un adevărat chilipir... cred că aţi remarcat! V-o recomand în mod deschis!

Mărimea XL este cea pe care o port (talia mea şi slăbiciunea pentru dulciuri, bată-le vina!). Mie îmi place în aşa măsură încât, dacă ar fi posibil, mi-aş dori să o am pe cât mai multe nuanţe (verde smarald, fuchsia, albastru royal - vis de fată, deh)!


Impresiile voastre sunt aşteptate cu drag şi cu nerăbdare...

Vă mulţumesc pentru vizită, fete dragi!

Pupici mii! :)
Ilda
Lavender Thoughts to you




 

Blog Template by YummyLolly.com